Job 19 van 54


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker Facturatie


Functie

voor Provincie Oost-Vlaanderen zijn we op zoek naar een Administratief bediende (m/v/x) voor de dienst Boekhouding:

Bijdragen tot een optimaal en correct debiteurenbeheer zodat vorderingen volledig en correct geboekt alsook tijdig geïnd worden.

  • controleren en zo nodig corrigeren van geboekte vorderingen
  • opvolgen van subsidies, gerechtsdossiers, afbetalingsplannen, schuldbemiddelingsdossiers
  • opmaken en verzenden van aanmaningen
  • opmaken besluit financieel beheerder oninbare vorderingen
  • opmaken dwangbevelen (inclusief dossier deputatie).

Bijdragen tot een tijdige betaling van inkomende facturen, schuldvorderingen en opdrachten tot betaling zodat de provincie zijn betalingsverplichtingen tijdig nakomt en verwijlintresten vermeden worden.

  • scannen van inkomende facturen en opvolgen van problemen die zich stellen
  • koppelen inkomende facturen aan bestelbon
  • controle te betalen facturen op wettigheid en regelmatigheid + boeken kost
  • controle te betalen schuldvorderingen op wettigheid en regelmatigheid + boeken kost
  • controle te betalen opdrachten tot betaling op wettigheid en regelmatigheid + boeken kost
  • aanmaken betaalopdrachten en exporteren ervan naar Belfiusweb
  • opvolgen van de inkomende aanmaningen en het nodige doen met oog op snelle betaling

Jouw profiel

  • Je bent het bezit van een hoger secundair onderwijs diploma.
  • Bij voorkeur heb je een eerste ervaring met gelijkaardige boekhoudkundige taken.
  • Je werkt allert en nauwkeurig, je schuwt repititieve taken niet.
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Provincie Oost-Vlaanderen.


Contract via interim voor 1 jaar.

Voltijds contract van 38u per week in een glijdend uurrooster (4/5de is bespreekbaar).

Plaats tewerkstelling: Provinciehuis, Charles de Kerchovelaan 189, 9000 Gent.

Verloning op C niveau waarbij relevante ervaring meegenomen kan worden in de loonberekening. Dit wordt verder aangevuld met maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling woon-werkverkeer met het openbaar vervoer,...

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht